środa, 29 kwietnia 2015

Udane polowanie



O moim zamiłowaniu do second handów nie muszę przypominać :) W wolny dzień miałam okazję wyskoczyć na małe polowanie i udało kilka ofiar wpadło w moje ręce. Postanowiłam się nimi z Wami podzielić i zapraszam do oglądania :)


dres Everlast




koszula H&M




koszulka NCAA



koszulka AX Paris




dres Hollister



Uważam to polowanie za udane, za jakiś czas na pewno powtórzę taką wyprawę :) Żadna z ofiar nie przekroczyła ceny 30 złotych. Jeśli też macie jakieś swoje ostatnie zdobycze na blogu dajcie znać, a chętnie Was odwiedzę! 
Zapraszam do komentowania, Aleksandra.

24 komentarze:

  1. Tez uwielbiam te polowania ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się ukryć, że jesteś mistrzynią, ja jeszcze nigdy nic dla siebie nie znalazłam w SH :-/ A bardzo się starałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula w serduszka prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bardzo w moim stylu. Ja bardzo lubię i skromna elegancję i sportowy styl. Zależy od dnia , okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności! Koszulka niebieska mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zakupy! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sportowych ubrań nigdy zbyt wiele, a niebieska koszula bardzo w moim guście. Podziwiam osoby, które potrafią takie perełki znaleźć w sh. Ja po wielu nieudanych próbach odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie te ciuszki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula najbardziej mi się spodobała :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te dresowe na pierwszym foto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy. Lubię sportowy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale długi kucyk :)))). Uwielbiam takie ;). Chyba nawet bardziej niż rozpuszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się koszula i bluzeczka w czaszki☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdobycze ! I to jeszcze upolowane w lumpeksie ! Bluzka w czachy wymiata :) Z wielką chęcią obserwuję i pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Serio udane polowanie, wszystkie ciuszki swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości ;) Ja dawno nie byłam na zakupach ;p)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra są te rzeczy. Spodnie bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. szybko się obudziłam, ale do których "lumpeksów" najchętniej chodzisz? (jesteśmy z tego samego miasta :P )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas poświęcony na mojego bloga! ;)