wtorek, 3 lutego 2015

Makeup Revolution eyes like angel paleta 32 cieni




Kilka słów o palecie cieni z Makeup Revolution. Już jakiś czas temu odkryłam tę markę i postanowiłam przetestować kilka produktów. Jednym z nich jest właśnie ta paletka. 



Zawiera 32 cienie, kosztowała 32 złote w cenie promocyjnej. Bez promocji kosztuje aktualnie 40 zł na stronie na której składałam zamówienie.
Zapakowana jest w srebrne opakowanie, prezentujące się bardzo elegancko jak za tak niską cenę. W środku znajduje się paletka zawierająca bardzo duże lustro wielkości powierzchni wszystkich cieni. 

Cienie są wielkości minimalnie mniejszej niż 2-złotówka. Znajdziemy tutaj głównie błyszczące cienie, więc nie jest to dobry wybór dla fanek matów. Ja potrzebowałam akurat kilku połyskujących ze względu na różnorodność makijaży na blogu, na co dzień kolory i ich błysk byłby dość odważnym pomysłem :)
Jak oceniam jakość cieni?
Powiem szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Są one bardzo dobrze napigmentowane i świetnie prezentują się na powiece. Co do trwałości, to nie mam żadnych zastrzeżeń, ale stosowałam cienie jedynie na bazę (również z makeup revolution). Nie wiem jak sprawdziłyby się bez niej. Porównując do znanych już wielu osobom paletek Sleeka, muszę przyznać, że akurat ta paletka dorównuje ich jakości.


Macie tą paletkę, co o niej sądzicie? Zapraszam do komentowania, Aleksandra.

40 komentarzy:

  1. Nie posiadam nic od MUR, ale planuję kupić osławioną już paletę Death by Chocolate, tyle, że jak to ja ciągle się waham :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo podoba mi się kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na co dzień używam przeważnie błyszczących cieni - jakoś tak lubię i się do tego przyzwyczaiłam ;-) Bardzo ładne kolory są w tej paletce - byłaby jak najbardziej dla mnie ( gdybym nie miała już masy innych cieni ;-D ).

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki nie powiem pasowała by mi taka paletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka paletka by mi się przydała, ma świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dziękuję za miłe słowa ;) Ja czaję się na róż, ten w serduszku. Nie jestem przekonana co do faktury tych cieni, one nie mają takiego perłowego wykończenia jak w babcinych cieniach 20 lat temu? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które, te kolorowe są "brokatowe", ale okej natomiast kilka tych bardziej neutralnych jest mocno perłowych i łatwo przesadzić...wystarczy odrobinka :)

      Usuń
  7. Dorównuje sleekowi? WOW no to dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna paletka:) mnostwo kolorow wiec mozna poszalec:) no i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna paletka:) mnostwo kolorow wiec mozna poszalec:) no i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przynajmniej nie mam problemu z brakiem pomysłów :)

      Usuń
  10. Piękne kolorki,te paletki coraz bardziej kuszą choć mam już niezly zapas cieni 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki na prawdę są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna paletka i do tego przystepna cenowo :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunek ceny do jakości wypada bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  13. Kolorki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na imprezy w sam raz :-) Ale jasne cienie wybrałabym również do zwykłych codzienniaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, paletka dość uniwersalna. Zależy co kto lubi, ale jak dla mnie te jasne cienie są za bardzo błyszczące na co dzień :)

      Usuń
  15. SZalona paletka :) Słońce możesz polecić jakieś brązy i beże w matowym odcieniu :)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mam w swojej kolekcji to poleciłabym sleek au naturel albo paletkę 4 cieni z avonu mocha latte ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :* na bank sprawdzę któreś :)

      Usuń
  16. Ależ ta paleta ma barwy! :) bardzo energetyzujące! Produkty tej marki muszą być świetne - przynajmniej tak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są świetne, jeszcze za taką niską cenę :)

      Usuń
  17. wonderful colors!
    flò

    http://lafloppola.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo zachęcająco, ostatnio jestem na etapie szukania jakiejś fajnej paletki cieni, ta akurat też mnie interesuje. Cena ok, a jak piszesz że są dobrze na pigmentowane to daje duży plus. Muszę się poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś jeszcze nie wpadłam na tę paletkę, a widzę że jest piękna! ja ostatnio bardzo się polubiłam z tą firmą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas poświęcony na mojego bloga! ;)